checken pox .?

Piccsy :: Image Bookmarking :: Chicken Pox


damn.! shit.!
can you imagine my body full of the damn pox.! grrrrrrrrrrrr.
oh sorry. mungkin ia terlalu banyak carutan di sini. bukan maksud hamba berkata begitu.
nak story sikit pasal chickenpox nie. :(

the definition
Chickenpox (also called varicella) is a common and extremely infectious childhood disease that also affects adults on occasion. It produces an itchy, blistery rash that typically lasts about a week and is sometimes accompanied by a fever or other symptoms. A single attack of chickenpox almost always brings lifelong immunity against the disease. Because the symptoms of chickenpox are easily recognized and in most cases merely unpleasant rather than dangerous, treatment can almost always be carried out at home. Severe complications can develop, however, and professional medical attention is essential in some circumstances.


oooomyyylifeee.!
kakak aku kate aku kena redho je sebab semue penyakit yang Allah beri bertujuan untuk penghapusan dosa yang terlalu banyak dekat diri kite nie.
so kite x boleh mengeluh.
dah nasib aku kena demam nie. terima jela.
haishh bila dikire-kire sebulan jugak la aku x ke sekolah.
nak buat macam mane. kena tunggu sampai demam nie reda barulah aku dibenarkan pulang ke sekolah.
x tau la berapa bnyak pelajaran yg aku tertinggal.
ya Allah.! takutnye.


dalam tempoh masa untuk memulihkan aku dari demam nie, aku terpaksa mengambil beberapa ubat.
Dr tu bg aku ubat antivirus  yang perlu diambil 4 jam sekali. x ke naye aku kena mkan ubat. 
sebelum nie time aku demam , kawan2 aku punye lah susah nak bg aku makan panadol je pon.
haishhh. susah betul .
lepas tu Dr tu ckap lagi kalo orang dewase mcam umur aku nie lambat sikit nak baik. mengambil mase yang lame untuk pulih.
ia berlainan dengan kanak2. jika kanak2 yang terkena ia cuma mengambil mase yg singkat shje untuk sembuh.
bersyukur la jika anda sudah pernah mengalami demam ini.
habis muke aku berparut-parut.


rasenye macam aku akan menambah tempoh mc aku lagi selama seminggu.memandangkan biji-biji di bdan aku masih jelas kelihatan , aku akan ke klinik semula untuk menambah mc. hehe




Chickenpox by ~F22gIsJericho on deviantART

do you think maybe my face like this.?
ohhhhhhhnoooooooo.!

p/s : aku trial 31 julai nie.moge2 aku akan sembuh dalam mase yang singkat. aku mahu kembali ke sekolah. doakan aku.^_^