sport week..

gempak je sport week.!!haha..rendu gile minggu nie..walaupon penat tapi rase terbaek la..
nak tau nape seronok
  1. kelas petang xde..
  2. cikgu rmai yg x msok kelas...
  3. banyak buang mase untuk persiapan rumah sukan..
rse mcam bnyak lagi..tapi da lupe la..haha..
pra sukan start isnin then selase n last rabu..arghhhhh penat la..
acare aku 100m,200m,4 by 100m,n 4 by 400m...
n aku berjaye mendapatkan gold medal in 4 by 400m..yahooo!!!!!!

yang amat membanggakan aku n kwan-kwan adelah EMERALD dpat menjadi juare keseluruhan..haha...
rumah sukan aku nie..time merentas desa pon kami juare..huhu
then EMERALD juge pemenang untuk perbarisan..memeng aku kutuk skuad kwad rumah aku time training..jahat kan aku..tapi tengok menang akhirnye...

budak2 yg masuk kawad..
theme:ninja

yahoo kami juare.!!