our time.!!!

whoa akhirnyer dapat jugak keluar..mcam biase la time cuti mesti akan spent time dengan kengkawan..tapi xdela lame sangat..sebab semue sebok nak kejar bus..termasok la aku..:-)

 pagi:
naseb baek ayah kejot pagi tadi nak bg duet..kalo idok maknenyer terlepas la bus kol 9.30..hehe..ayah kejot pon da kol 8.15..naseb baek sempat nak mandi n touch up2x cikit..bgon tido then teros tengok fon..nadhirah da anta meseg soh bangon..tapi aku x seda time meseg tu sampai..alarm pon aku x denga..tahpape kan..tula laen kali jgan tido lambat nadirah oi.!!ermm
da siap dalam kol 9..then tunggu abang aku nak soh anta kat bus stop.sementare tunggu abg aku siap kol la haiqa ckap nanti nak ambek dye..then dye ckap pegi naek moto..so aku ckap la kat abg aku "xpela acik ude pegi ngn haiqa.."erm..
a few minute later dpat call dari haiqa ckap moto dye ade orang nak gune..naseb baek abg aku x pegi lagi kerja..kalo x..hurmm entah la..sabo jela ngn haiqa..pastu nak tau cerite lawak kiteorang nyaris tertinggal bus..bus tu da jlan..aku pon suroh la abg aku bwak laju2 anta kami kat bus stop depan..haha..naseb baek sempat..lega aku..
petang:
mase untuk kami jalan2..gambo yang sempat aku snap..hehe
nie aku n haiqa..:)
uswah n aku..:)
 dayah,min,haiqa n ekin..
haiqa n dayah..
 nida,pika,aida n kecek..
plus mira...

itu jela gambo yang dapat aku snap..hehe..enjoy lepak dengan korang..xdela teringat dengan someone yang aku x suke..heeeeeee..dapat menghilangkan ingatan kalo da lepak dengan korang..