bagos nye anak dare nie!!

haha..kalo mak aku ade lagi mesti dye bising..huargh!!!nak nges la plak..miss my mom..:'(..sebenarnye bukan nak cite bende sedih nie..aku nak cite arinie aku bgon tido kol 12.45 tengah hari..itupon abang aku yang kejotkan..tengs la brother..laen kali kejot lagi ye..ini semue gare-gare on9 sampai 4.30 pagi..ape yang aku buat pon aku xtau..terok tol aku..lepas nie kne tido awal la..kalo study sampai 4.30 pagi tu x pela..nie idak buang mase on9 je..dala blek nie teros exam..aku x study g..camne la result nt..first time exam in upper form!!nak try dpat result yg terbaek..aku pon boleh buatla...pegang ayat nie..then sambong cerite.dala bgon lambt bukan nak kemas umah pas2..sebelom nie pon x penah kmas umah..tambah-tambah masok dapur..bkan kerja aku..bile la aku nak belajo..kakak2 n abang2 aku semue da bisning..relax la korang..hati x terbuke lagi..mcam ape je aku nie!!xpe nt ude belajo ye..hehehe..disini aku nak buat pengakuan aku adelah anak dare yg sangat rajen..^_^